11 Kasım 2011 Cuma

Kestane Ağaçları


      Asırlık ağaçlar diyebileceğim kestane ağaçlar. Isparta'nın Ayazmana denilen dağ eteğinden başlayıp tepesine kadar bir sürü kestane ağacının olduğu bir yer. Günümüzde mesire alanı olarak hizmete sunulan doğa ile baş başa kalabileceğiniz bir yer.



      Araçlarınızla gelip oturma yerlerinin olduğu bu yerde piknik yapabilirsiniz..




                                Kestane toplayıcılarım benim:) Kestane ağaçlarının altı kestane dolu benim aile üyeleri kestane bulmak için yürürken







Ağaçların arasından tepeden Isparta'nın görünümü:)


                                 

6 yorum:

  1. Çok güzel resimler (^._.^)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Güzel bir yer 15 yıl olmuştu gitmeyeli:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Isparta'yı ve bu yöreye ait kestane ağaçları ile ilgili gezi çalışmalarınızı bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.

    At kestanesi denilen türdeki kestane ağacını gördüm ama, dünya gözü ile meyvesi yenilen kestane ağacını hiç görmemiştim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ağaçları görüp fotoğrafları beğenmeniz, ben teşekkür ederim:) saygılar

    YanıtlaSil
  5. tanıştığıma memnun oldum canım
    çoook hoş bilgi ve resimler
    :))
    bana da beklerim
    :)

    YanıtlaSil
  6. Bende çok memnun oldum sevgiler canım Takibe alacağım seni bu ara takip edemiyorum blogdan ötürü hata veriyor:)) güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile:)))

    YanıtlaSil